torsdag, december 07, 2006

Mot en oviss framtid

I morgon flyttar jag till den nya lägenheten. Det blir spännande på flera sätt. Min största oro är förstås inte; eventuella dolda fel, konstiga grannar, det faktum att jag inte har några möbler, att jag ska köra högerstyrd lastbil på fel sida vägen i en stad jag knappt hittar i mitt i rusningen, att jag ska punga ut en förmögenhet, eller att jag knappt vet vad som ingår i kontraktet (hatar pappersarbete)... Nej, det är att jag inte vet när jag kommer vara online igen!

Jag försökte skaffa samma deal som grannen (en kollega) har, men det var inte möjligt. Bizart minst sagt, men man börjar bli rutinerad. Iallafall så försöker jag istället med BT som förefaller veta vad dom sysslar med, men är något dyrare.

Skitsamma, jag kommer försöka posta från jobbet iallafall så ni inte går under av saknad. Ni som skajpar mig; får lov att ringa mobilen om det är vikigt. Jag bör vara online igen inom ca 5 arbetsdagar säger BT, men det litar jag på när jag ser leverans.

Imorgon kommer C! Så jag kommer ha fullt upp med det-verkliga-livet hela helgen. Vi ses nästa vecka.

Until then:
*KRAMAR* er alla

2 kommentarer:

Unknown sa...

LYCKA TILL
önskar
Lena o Lennart
Vi läser flitigt Din blog.

Anonym sa...

Tackar!

Skoj att ni tittar in.