söndag, oktober 26, 2008

Senaste tidens fritidsaktiviteter

Continental market i Fredags (eller var det förra helgen), hade exotiska varor såsom märkliga korvar från Tyskland, sega crepes från Frankrike och svärmorsdrömslängdåkarnisse-tröjjor från Suomi.


Töserna voro som vilda på fredagens pubövning. Jag drucko till timman hon blev sen. Testade bland annat Jail ale från Dartmoor prison, den var lite för söt.


Underbara churros hos Victor (spanjoren med den Sicilianska hustrun) som fyllde år. Man doppar churron (voffla ungefär) i chocklad och käkar. Mumma för sorkmagar* (och andra mä).


Idag är det renlevnad, hårda pass på gymmet och sedan vila. Det är ju för helvete en jävla dag i morgon också. :D

*
Myntat av "mediakillen"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis tillbringat 4 dagar på Kristineberg. Alltid lika trevligt. När jag satt vid partikelräknaren fick jag en manual till den uråldriga maskinen. "Patrik Strömbergs" stod det på den! ;)
Ha det, /Anders

sa...

Jepp, jag skrev en liten instruktion till mig själv när jag gjorde exjobb. Den blev kvar där och är numera standard verkar det som. Kul kul.

Kristineberg är världens bästa plats! Den känns alltid som en ynnest att vara där.