onsdag, januari 17, 2007

Bredbandsinstallationen

Inget är lixom enkelt i detta land. Eller så är det bara det att det är otroligt välordnat i Svedala, men två man som jobbar och sliter i tre timmar bara för att jag ska kunna surfa på nätet, är inte det lite overkligt typ?

Förövrigt är min konstiga engelska dammsugare på bilden där. Man får vara civilingengör bara för att kunna slå på den. Alltså inte slå på den, det ska man ju inte, jag menar aktivera sugningen, sätta på den, allstå... nej fan, inte sätta på den, ok jag slutar, nu var det inte kul mer...

I fönstret står kaffet som kabelmannen propsade på att få ("so how's that coffie commi'n") och man bråkar inte med kabelmannen... så...



jag kanske borde sova nu, istället för att skriva sånna här meningslösa postar?
Go natt

2 kommentarer:

Björnen sa...

Gött med uppkoppling igen va?
Gjorde du rejält svenskt kaffe, eller sånt där mesigt engelskt blask som får en att drömma mardrömmar om det i veckor efteråt?

sa...

Jag gjorde expresso, galningen propsade på mjölk och socker i. Eftersom jag inte hade socker fick honung duga. Han drack upp iallafall... huu