onsdag, november 01, 2006

BnB

Resan till Keyworth, Nottingham gick bra. Akte i en minimal clio med Victor fran spanien, hans fru fran sicilien och deras 6 man. baby. Babyn skotte sig bra och skrek nastan inte alls. Pa vagen upp passerade vi ett kraftverk med inponerande kyltorn som vi ville fota, men det var totalt livsfarligt att stanna, alla tutade osv sa vi beslot att aka vidare. Tog en bild fran avstand.

Bor i en otroligt engelsk bed and breakfast med fantastiskt engelsk inredning , hemma hos en trevlig gammal gubbe o gumma i deras villa. Helt ok.


Kursen ar ganska intressant och jag lurar pa att dra o kolla in Nottingham i em/kvall.

Fick min 1:a lon antligen! Jag vill kunna saga att pengar inte spelar ngn roll, men nar man har varit utan dom lange da spelar dom verkligen roll! Sover gott om natten nu.

Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pengar spelar ingen roll om man har så att man klarar sig. Annars betyder de allt. Nästan.
Hur det nu kan gå ihop?

Vill ha rapport om minst en drink med Robin Hood-inspirerat namn från den lokala puben! Annars slutar jag läsa. ;)

sa...

:)

Jag kan rapportera om en konstig vietnamesisk/kinesisk resto.

Anonym sa...

nja, överväger allvarligt på att sluta läsa nu. Såvida du inte har ngt mer intressant på repertoaren framöver... ;)