tisdag, november 07, 2006

Jag målar lera, ja målalera uti etthundra år

Hadenäran! Tack.

Firade min födelsedag med en pint på Sippers tillsammans med "dom på min avdelning" dvs Remote sensing group (RSG). Det goda uppslutningen berodde troligen på att en tjej på RSG roligt nog fyllde år samma dag som jag. Kanske. Det var iallafall nice. Sedan tog jag en rödcurry på thai palace på vägen hem, men det är trist att sitta på resto själv, så nu är jag hemma...

'Firar' med www.svt.se och ett avsnitt av "mäklarna". Rundar av med nyheterna från Rapport. Spriten är den vanligaste dödsorsaken i Finland och i Sverige placerar någon ut hundar i rondeller. Finns det ett samband? Är Finnarna för allvarsamma och växer Svenskarna inte upp? Rondellhundarna ogillas av myndigheterna. Man bör inte placera ut saker hur som helst i rondeller anses det. Personligen hoppas jag på en global rondellhundsrörelse! Och gärna flera rondellfester, den senaste jag var på var en succé! Rondellerna har helt klart potential. Ett naturligt nav, runt vilket universum snurrar, där människor kan mötas i en snabb svängom - speed-dating drive thru!

Rollin' just to keep on rollin'

Inga kommentarer: