måndag, november 27, 2006

Jävla måndag

Regnet idag var skoningslöst. Det regnade småsmåsmå droppar mellan dom vanliga dropparna. Vätan tog sig in överallt och genom kläderna in i benmärgen. Just i dag tog jag dessutom en extra sväng, till en bättre mataffär som jag gillar, innan jag gick hem. Big mistake!

Bara för att ytterligare spä på eländet ska jag ge er min tolkning av Broder Daniels underbara "No Time" i present. Jag har spelat in den på min laptop med en pytteliten mic, ljudkvalitén är därefter, men jag lade på massor av svulstigt eko för att kompensera. Ladda ner på egen risk. Kommentera gärna om ni gillar den...

Kramar

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gillar låten grymt! Lyssna på den här tjejen http://www.myspace.com/maiahirasawa

kram T

Anonym sa...

Bidde det alltså en gitarr trots allt? Vilken?

sa...

Tack Tanya!

Björn: har inte schackat gura än, la traxet hemma i svedala o sjöng in senare i det förenade kungadömet